Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-16, 21:22   #16
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger du i ordet 'forfengelig', og ser du på deg selv som forfengelig?

Jeg synes forfengelig og jålete er to forskjellige ting, og man kan være det ene uten å være det andre.

Å være forfengelig er å være over gjennomsnittet, gjerne litt usunt opptatt av eget utseende og fremtoning, hele tiden. Det trenger ikke dreie seg om sminke eller pynt, men der folk ikke kan åpne døren uten å være velstelt, f eks.

Jålete kan man være bare til spesielle anledninger, og handler mer om mengden pynt og stæsj, synes jeg.

Jeg var mer forfengelig før, og kanskje mer jålete nå. Jeg liker å pynte meg, men jeg kan også gå hele dager usminket og i joggebukse. Det er mest av sistnevnte.