Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-16, 09:54   #17
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 39
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva legger du i ordet 'forfengelig', og ser du på deg selv som forfengelig?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Forfengelig er for meg å være svært opptatt av å fremstå mest mulig plettfri, en sånn som ber andre slette bilder hvis man ikke ser bra ut selv, som føler det ukomfortabelt uten sminke, for eksempel, og jeg tenker også at en forfengelig person ikke har spesielt mye selvironi. Rett og slett litt selvhøytidelig.

Ja, akkurat sånn tenker jeg også. Og det på tross av jeg faller i kategorien forfengelig. Men jeg tror nok likevel det er forskjell på å være forfengelig og å være forfengelig. Det finnes nok de som faller innunder beskrivelsen der man ikke har selvironi og er selvhøytidelig i sin forfengelighet. Men så er det de som er forfengelig pga. sin usikkerhet.