Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-16, 10:52   #57
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger du i ordet 'forfengelig', og ser du på deg selv som forfengelig?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Og jeg har alltid noe på leppene. Om det så er blank lebepomade. Det henger igjen fra en hudpleier som sa at jeg alltid var så tørr på leppene.

Det er rart hvordan enkelt kommentarer (negative) henger seg opp i oss. En venninne av meg reiser seg for eksempel alltid opp med en hånd over rumpa. Fordi en tidligere kjæreste sa hun hadde flat rumpe. Noen smiler alltid med lukket munn fordi noen sa man hadde skjeve tenner. Andre unngår en spesiel farge fordi noen en gang sa den gjorde en blek osv. Skulle ønske folk sluttet å kommentere negativ, jeg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat