Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-07, 11:21   #152
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvorfor du kaster deg ut i denne diskusjonen SSS, dersom du ikke ønsker å gå inn i kritikken som kommer fram vedrørende etikk og miljøspørsmål. Jeg synes også det er utrolig å (være villig) til å delta i en slik artikkel, uten å delta aktivt i debatten som følger. Uttalelser som "vi må få gjøre som vi vil" (med agressiv tone) er ikke konstruktiv deltakelse i en diskusjon. Dersom man kaster seg inn i løvens hule og er med på å stemple vogninteresserte generelt som materialistiske og nedlatende tullinger, så må man også tåle litt bølger i etterkant.

Du argumenterer med at man må være med i gjengen for å forstå hva dette dreier seg om. Jeg synes "gjengen" framstår ganske skummel og sektaktig dersom man ikke er villig til å gå inn i en diskusjon rundt temaet. Det at man ser på artikkelen som kun morsom og festlig, og ikke tar til seg hvilke signaler som gis, gjør at jeg tenker at sekten hjernevakser seg selv. Avisen skriver for folk flest, ikke for vogngjengen. Det er folk flest sin oppfattelse som etter mitt skjønn er interessant. Jeg vanket som sagt mye i vognforumet tidligere, og jeg synes artikkelen bare var trist. Jeg har valgt en såkalt "designervogn" (hva søren er det egentlig??) av praktiske årsaker (egentlig synes jeg ikke den er særlig pen en gang), og føler at artikler som den vi her diskuterer gjør at folk stempler meg som noe annet enn det jeg er.

Sist redigert av Irma : 25-06-07 kl 12:03.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat