Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-16, 21:21   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan gå fra bleket/stripet til brunt hjemme?

Jeg har gått til frisøren jevnlig i ett år nå, og fått stripet håret. Det er tette striper så jeg er vel mer eller mindre blondine. Det er veldig fint og jeg kler det, men nå har det seg sånn at økonomien min har endret seg drastisk i det siste og jeg er lutfattig student og måtte avbestille sist frisørtime. Jeg har derfor benyttet sjansen til å vurdere om jeg ikke skal slutte å stripe håret og bli brunette heller. Jeg har kommunefarge i håret så jeg vil helst ha en eller annen glansvask eller lignende for å få det litt fresht.
Men kan jeg gjøre noe hjemme? Går det an å ta glansvask i håret nå eller blir det oransjegrøntlilla da? Jeg har endel ettervekst og vil jo helst ikke gå rundt og se ut som jeg bor på Plata frem til det vokser helt ut. Hjelp?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat