Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-16, 22:41   #146
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva legger du i ordet 'forfengelig', og ser du på deg selv som forfengelig?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Her lar vi de store passe de små på sånne dager, men da med litt kortere dager for oss voksne. Eldstemann er barnevakt en kveld i uka, toern følger treern til og fra skolen på daglig basis. Og alle de tre eldste kan sendes på butikk, selvfølgelig kan de da det? Treern kan ikke busse selvstendig riktig ennå da. Og de har ansvaret for middag en dag i uka hver. Jeg tror den typen håndtering er vanligere enn barnevakt til tiåringer med mindre vi snakker spesielle behov.

Jeg håper det. Og jeg tar høyde for at de som snakker høyest om hvor vågale vi er som sender ungene på speiderturer uten voksne og ikke leverer og henter på SFO ikke er blant de mest representative.