Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-07, 12:19   #18
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

dette er faktisk ganske morsomt å, å komme inn her var som å gå inn til fienden!

akurat som NM i begynnelsen, samme følse... at man har tråkket over en grense og alle skal "ta deg".

som et territorium liksom

vel slapp av, jeg skal ikke bli her inne.

Tja, folk er vel strengt tatt ikke ute etter å ta deg. De prøver å tilbakevise påstandene dine, og det er noe litt annet. Jeg kan foreløpig ikke se at noen har brukt noe annet enn saklige argumenter i denne tråden.

Jeg har lest artikkelen og flirte faktisk ganske godt. Ikke minst fordi den er så langt unna min hverdag som overhodet mulig. Jeg klarer liksom ikke helt å se for meg at noen kan finne på å se ned på meg fordi vognen jeg kjører ikke er kul nok, evt. at jeg har ”feil” stelleveske. Jaja, dem om det tenker jeg. Og det har ingenting med misunnelse å gjøre, for jeg hadde sikkert hatt råd til å bruke de pengene på babyutstyr hvis det hadde vært viktig for meg. Noe det ikke er.

For øvrig må jeg si meg enig i miljøaspektet som er uttrykt av flere.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat