Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-16, 10:47   #16
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Fjellturtips] Besseggen

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg vil ikke skremme folk fra å gå turen altså, men selv er jeg slik at jeg liker å vite hva jeg går til. Da er det letter å kunne bestemme seg. For alle med skritteller, tror jeg antall skritt og etasjer er lettere å forholde seg til enn kilometer og høydemeter.

Uansett: Det er utrolig vakkert rundt Gjende. Å gå langs vannet fra Memurubu til Gjendesheim er et godt alternativ til turen over Besseggen. Båtturen t/r Gjendebu er også kjempefin hvis man ikke orker å gå så mye men har lyst til å se fin natur.

Jepp, jeg har skritteller. Og du har helt rett. Dette var en fin virkelighetsorientering syntes jeg da. Jeg kan ikke gå titimers tur i så kupert terreng, så enkelt er det bare. Det er ikke verdt det om ting går dårlig....

Bør nok forsøke med noe litt "snillere" før jeg går eggen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat