Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-16, 12:41   #7
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin, innsvingt, pustende regnfrakk

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Thelma fra Didriksson har mulighet til å stramme inn i livet. Jeg innbiller meg at vi to har relativt lik figur, og jeg liker den godt. Jeg strammer den riktignok en del i livet, men den er den første regnkåpa jeg har hatt som holder meg helt tørr og som allikevel ikke blir det minste klam.

Jeg har også Thelma, og jeg synes den er ganske smal i fasongen over hoftene. Om man trenger litt vidde der, så kan jeg forstå at Thelma er for "rett". Jeg elsker min Thelma, selv om fargen er litt off. Syrinfarget var så billig.

Men hva med Ilse Jacobsen sine kåper? De for romslige i fasongen til meg. Jeg har riktignok bare prøvd softshellvarianten deres, tror jeg.