Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-16, 13:12   #35
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Fjellturtips] Besseggen

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

jeg kjenner at jeg faktisk mister lysten litt når jeg ser hvor avsindig tidlig man må stå opp. Vel, jeg får kjenne på det fredag kveld.

Jeg pakket sekken helt ferdig fredagskvelden slik at jeg bare trengte å ta på klær og pusse tenner. Hvis det er finvær ville jeg ikke vært i tvil om at det er verd en litt kort natt altså. Er det regnvær må man jo vurdere om man gidder turen over fjellet. Da vil forresten køen på brygga være mye kortere antakeligvis.

Sist redigert av noen : 23-08-16 kl 13:17.
noen er ikke aktiv   Svar med sitat