Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-16, 10:36   #10
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etter klipping av strikkejakke - hva nå?

Jeg strikket forkantene før jeg klippet. Jeg har sett mange youtube-klipp hvor de viser hvordan man kan klippe uten å sy så lenge det er ren ull, som ikke er superwash-behandlet. Og det fungerte fint altså, man ser hvordan ullfibrene krøller seg inn i hverandre og derfor ikke rakner. Steeking, kalles det visst. Og er veldig hipt. Men hvordan skjule sårkantene hadde jeg håpet det fantes en quick fix på.

Takk for gode tips! Jeg skal prøve meg på å brette oppklippsmaskene og sy de fast bak knappestolpen med ullgarnet. Det går sikkert fort.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat