Tråd: Musical.ly
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-16, 09:27   #10
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Musical.ly

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Jeg må innrømme jeg ikke visste det var 13års grense.
Mine barn har den, til og med 9åringen.

Men de har lukket profil, og har fått nøye gjennomgang at hvem som helst ikke skal legges til og alt sånn, ei heller ikke hva som helst som skal deles.

Jeg tenker at her gjelder samme prinsipper som med alle sosiale medier. Ikke legge til ukjente, ha lukket profil, ikke si eller vise noe man ikke ville vist frem eller sagt til andre face to face osv. Mange av disse appene er laget etter samme prisipper, men innholdet man deler er litt forskjellig. Musical.ly er kanskje en av de mer snille.

Er det noen her som har konto, eller?

:rekkeropphånda:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat