Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-16, 13:09   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?

(hadde ikke vi en gang i tiden et karriereforum?)

Har endret litt på arbeidsoppgaver, noe som ofte gjør at jeg må vente på andre. Dette gjør at jeg innimellom ikke kan arbeide, jeg sitter bare i ventemodus. Veldig uvant arbeidssituasjon for meg! Har tidligere hatt en jobb hvor jeg alltid hadde et par mindre "prosjekter" som bare jeg jobbet med. Ble det venting jobbet jeg bare der.

Jeg leser en del faglig relevant litteratur. Er det noen i samme situasjon som meg som kan fortelle hva dere gjør når dere får slike pauser?