Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-07, 19:08   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rååsa

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Fullstendig avsporing: Jeg har aldri hatt barn i norsk barnehage, men min datter går i barnehage her vi bor. Er det slik at man henter barna i skittent tøy i barnehagen? Blir de ikke skiftet på? vasket? dusjet? Ikke for det at jeg synes det nødvendigvis er galt, men jeg er bare nysgjerrig på hvordan det er i Norge.

Jeg henter en skinnende ren unge hver dag jeg. Nydusjet eller i det minste vasket, håret børstet, rene klær, ren bleie og mett i magen. De ansatte i barnehagen gjør dette før jeg kommer for å hente.

WOW

De har ikke dusj i turbo sin bhg, og meste av utearealet består av gress og sand, liten vei i asvalt. Han er mange ganger så SVART. at jeg må hive han i dusjen når vi kommer hjem.
De har vannslange ute å bruker å "dusje" i den når det er varmt, og så bader de der å springer i sanda og blir skitten
Eller leker i sandkassen

Hva er vist med å skifte tøy når det blir skittent når det går 5 min å det er like skittent igjen?

Jeg synnes at en skitten unge er ganske fint for da vet man at unger har lekt å kost seg og ikke bare sittet på rompa å ikke gjort noe