Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-16, 21:13   #9
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsgleder

Dagens hverdagsglede: E-post fra tidligere elev. Med litt skryt og litt rapport om nytt liv. Åh! Kanskje det aller koseligste jeg veit, i alle fall på jobbfronten!

På hjemmefronten er det ganske koselig med toåring som blunker alt han kan med begge øya, mens han kurrer: "Ess-kej deg, mamma!" Lille raringen. Også hyggelig med femåring som ivrig gjenforteller hele boka han hørte på biblioteket i dag, seksåring som er blitt kjent med ei jente i klassen sin og fersk pensjonistbestefar som gjerne henter tidlig på SFO i morgen.

Ellers er min sikreste hverdagsglede kveldsmat i stille hus, og særlig når mannen lager det til meg. Te og osteskive. Det er kjærlighet, det!