Tråd: Sukker.no
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-16, 11:04   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sukker.no

Vet ikke om jeg skal le eller grine av dette, men jeg ble nettopp utestengt av forumet på sukker.no, antageligvis fordi jeg svarte på en tråd, hvor noen spurte om det var kleint på sukkerfest.

Jeg har vært på det en gang for leeenge siden, og ja.. det var kjempekleint! Fatter ikke at jeg gadd dra på noe sånt, det er min subjektive mening. ....Men det har man altså ikke lov å skrive, tydeligvis! Det finnes forøvrig ikke forumregler eller lignende og man får ingen advarsel heller. De tar pengene dine, har ingen regler.. også fjerner de funksjoner, uten forvarsel!

Anbefaler ikke!

...Også ler jeg litt av det hele. Så dumt er det. Sendte de en mail nå da, for å få en begrunnelse. Greit å høre hva det er før jeg melder meg ut av "diktaturet" og skriver en dårlig anmeldelse på nett.
...Eller er det det, jeg gjør nå?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat