Var medlem av sukker i en måned. De har en utrolig diktatorisk sensur på forumene sine. Hvis man bare så mye som stiller spørsmål som en paranoid moderator kan oppleve som "kritikk" blir det fjernet. Jeg var kritisk til sukker i et innlegg, og ble jammen meg utestengt fra en tjeneste jeg hadde betalt for. Geez. Skjønner ikke at det er lov, en gang. Uten varsel. Det mest patetiske er likevel når "brukere" (som åpenbart er ansatt av nettstedet) begynner å bidra i slike tråder med uhemmet skryt. Det mest oppsiktsvekkende jeg så var da en "bruker" som liksom hadde funnet lykken på sukker og var nygift og nygravid engasjerte seg. Da andre brukere stilte spørsmålstegn ved at "hun" var der fordi man må være betalende medlem for å skrive på forum, var årsaken plutselig at hun hadde spurt om tilgang utelukkende for å komme med de gode nyheter til alle søkende. Yeah right! Jeg er nygift og nygravert, og et av mine sterkeste ønsker er å formidle det til nettdatere, og ønsket er så sterkt at jeg ber om gratis tilgang til forum! Hele nettstedet er helt tragisk. Mistenker at en drøss profiler ikke er ekte. Veldig rart å kontakte så mange med 96% match, som ikke svarer en gang Regner uten videre med at en sukkeransatt blander seg inn i denne tråden også Har sett de gjør det i andre nettforum. Språklig sett formulerer de seg som fortørnede 15-åringer. Det er mange oppegående folk som er brukere, det er nettstedet som er ille. Viktig å understreke.