Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-16, 15:29   #952
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Irriterer meg over at en eller annen dust synes det var en god idé med seks timer lange forelesninger to dager i uka (framfor tre timer 4 dager i uka), som i tillegg slutter en time etter AKS-stengetid, for å tilpasse seg den ene studenten som vil jobbe veldig mye ved siden av fulltidsstudiet...

Er dette alt dere har av forelesninger? Eller er det andre timer i tillegg? Jeg kan forstå at å binde opp fire dager på kun 12 timers forelesning ødelegger for de som jobber ved siden av. Og det gjør vel de fleste studenter? Jeg syntes i alle fall at forelesninger som ikke startet før 10-11 og bare varte i 3-4 timer var håpløse, de tok opp hele dagen.

Skjønner godt at det passer dårlig i forhold til AKS da.

Bokormen er ikke aktiv