Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-16, 16:31   #956
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.674
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Men hvorfor er det ikke lagt innenfor normal arbeidstid, selv om det er 6 timer?

Tja... Skolen har for få rom, tror jeg. Klassen ble mye større enn antatt. Jeg hadde ikke klaget om det var innenfor normal arbeidstid, nei. Det er også krav om 80% oppmøte og ingen er villig til å gi meg noe svar på om jeg risikerer å ikke få ta eksamen når jeg kommer under det. Eller om det går an å gjøre noe kompensatorisk for fraværet. I de tre årene til nå har jeg følt at skolen har vært veldig villige til å legge til rette, men det sett ut til å ha forsvunnet som dugg for solen nå sin jeg har begynt på master.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv