Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-07, 20:38   #246
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

det som skuffet her på dette forumet var / er at de fleste ikke engang prøvde forstå! ikke ville eller høre at man faktisk kan være slik jeg er. det er forskjell på folk.

Men kjære vakre vene! Det er da ingen som har sagt noe annet. Det eneste som har blitt påpekt er at å være manisk opptatt av å ha det nyeste hele tiden og å bytte vogner og annet utstyr like fort som andre bytter genser faktisk går utover miljøet. Hvis det ikke gjelder deg, hvorfor tar du det så personlig?

Jeg blåser i hvilken vogn folk har, jeg blåser i om de syns det er fint å matche, det er deres sak. Jeg liker å matche selv jeg. Jeg er opptatt av farger og stil, men jeg prøver å ikke la det ta overhånd når det strengt tatt ikke er nødvendig.

I tillegg syns jeg det er i overkant tåpelig (og egentlig ganske trist) at noen mennesker tydeligvis måler sin kjærlighet og omsorgsevne i materialistiske goder. Goder som barnet faktisk blåser i, som egentlig er for mammaen, men som blir kamuflert som omsorg. (igjen, jeg snakker ikke nødvendigvis om deg, jeg kjenner deg ikke)

Det var du som hylte opp om at du ikke skjønte hva som var problemet, og når du fikk det forklart nektet du å diskutere det og lurte fremdeles på hva som var problemet.

Jeg syns det er ganske klart hvem som ikke ønsker å forstå jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat