Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-16, 18:26   #15
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pomeranian(?) eller andre småhunder - noen som har?

Første biochon vi hadde bjeffet en del og jeg prøvde å "trene" det vekk men jeg tror det lå så i instinktet hennes at det gikk ikke. Jeg ble tipset om å fjerne henne fra døren og sette henne et par minutter alene på et annet rom. Det fungerte en liten stund, men så såg hun vel en hund utenfor og bjeffet. Da holdt det at jeg ropte chica badet så gikk hun inn på badet selv og satt seg der. Med åpen dør helt til jeg så kom ut. Så da fungerte ikke det lenger.

Men som jeg skrev over så er den hunden vi har nå veldig rolig og bjeffer lite selv om de er samme rase.

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat