Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-16, 20:44   #980
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

A-tekst er et nyhetsarkiv. Det kan man vel logge på utenom It's Learning også, men jeg liker altså å ha alt samla - én innlogging, og så har man tilgang til alt. A-tekst. Britannica. Og vi bruker (brukte ) e-postfunksjonen mye - alle fraværsmeldinger kommer der, påminnelser om oppgaver som ikke er levert går ut, innspill og kommentarer fra elevene ("Dette så morsomt ut, er det noe vi kan bruke i timen?", "Jeg har det litt tøft nå, kan jeg få en dag lenger på oppgaven?", "Det fungerer ikke for meg å sitte ved siden av ArneBjarne, kan vi ta en prat?", "Matilda, jeg skjønte ikke helt hva kulturrelativisme er, kan du forklare det igjen?", "Funker dette avsnittet? Kan jeg skrive sånn? Er dette en god kilde?", "Jeg tør ikke gå til rådgiver/helsesøster/avdelingsleder aleine, kan jeg prate litt med deg først?") - og det har vært sikker, kryptert kommunikasjon. Til nå, hvor de plutselig klusser til hele funksjonen...

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv