Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-07, 21:16   #9
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

bra dere er så sammen sveiset, det samme var det på NM når jeg kom dit.

nei dette blir for dumt. ikke har jeg kritisert eller kalt noen noenting. dere burde lese engang til igjennom postene.

så mye pes for barneutstyr! føler jegrepiterer meg selv hele tiden. orker ikke det mere.

dere får heller lese lese lese igjen og igjen, kansje det tilslutt går inn! jeg bytter ikke vogner... hvorfor maser dere om det da?

Men det er jo nettopp det som er greia. Det er ingen som tek deg. Det er fenomenet med vognbytting, forbrukarkultur og bruk-og-kast-mentaliteten som vert kritisert, så om du ikkje føler at du er ein del av det så bør du heller ikkje la det gå inn på deg.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat