Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-07, 21:25   #1
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

folk med mye penger har jo flere biler også. men de blir jo sett på som statussymbol. det er helt skrudd mye her i verden men vi kan ikke gjøre noe med det.

det finnes mye viktigere ting å tenke på.

Den forstår eg ikkje heilt... Er det ikkje viktig å kjempe mot samfunnstendensar som vi mislikar, og endå verre - som er skadelege for miljøet?

Eg synes eg gjer ein viktig samfunnsinnsats i det å ikkje kaste meg på forbrukarbølgja. Berre slik kan eg vere med på å kjempe mot alle dei som brukar bilar, gigantiske hus og tonnevis med kle som statussymbol.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat