Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-16, 14:59   #57
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på djevelen?

Den smarteste fyren jeg kjenner er sektmedlem. Det henger ikke på greip, men jeg har etterhvert lært meg å leve med det.

Selv tror jeg ikke på djevelen, og jeg tror ikke på Gud, men jeg tror jeg har en viss idé om hva det er folk gjerne vil kunne omsette fra "dette er en del av livet" til "dette er en høyere makt/dette er noe Ondt", og har forståelse for det. Det gjør det hele lettere å relatere seg til, og det gir et slags håp, og det gir en slags mulighet til å, hehe, beholde trua.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat