Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-07, 22:01   #17
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

vel , jeg kjøper noe økologisk, merker ikke så mye forskjell men. det er vel måten det er fremstilt på ikke smaken kansje.

dette er må jeg si at dette var rart å skrive om. veldig omvendt fra hva jeg pleier skrive å tenke på på kveldene.

men viss man brenner for noe så blir det slik. her i huset er det mannen som er "sånn", kjefter og bretter kartonger og skyller glass. Han tenker på fremtiden sier han. så sitter jeg å bare surrer.

man begynner å tenke litt ja.

Eg kan berre snakke for min eigen del, men eg klarer ikkje å slå meg til ro med at "det berre er slik" når det gjeld forbrukskultur, giftsprøyting av mat og at ungane våre faktisk står i fare for å vekse opp på ei jord som vi har øydelagt. Difor ønskar eg å gjere noko med MEG og mine vanar, for det er trass alt det einaste eg har makt til å endre.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat