Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-16, 08:26   #12
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du ha et lite krypinn i Gamla Stan, kanskje?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Er dildoen på den figuren? :myser:

Edit: Nei guri, han stikk jo rett ut fra veggen!

Hehe, jeg la ikke merke til den da jeg først så bildene, men siden dere snakket sånn om den måtte jeg jo prøve å finne den da Candy la ut bildet over her. Så jeg satt nå her og studerte og studerte og kunne da ikke finne noen dildo og skjønte ingenting. Jeg måtte faktisk huke tak i mannen min ("Kom og ta en kikk her, ser du en steindildo på dette bildet?" *ubetalelig blikk tilbake*) i tilfelle jeg hadde blitt helt blind og så satt vi da her begge to og myste mot skjermen, og eldstemann ble veldig nysgjerrig på hva vi kikket sånn på og lurte på hva en dildo var, og da gikk det plutselig opp for meg at jeg bare hadde studert halve bildet og måtte scrolle litt til høyre ( ) og der stod den plutselig veldig tydelig. Jeg var altså ikke blind likevel og syvåringen lærte noe nytt i dag også.