Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-07, 22:39   #103
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Her står mor opp kl. 5.40 og barna kl. 6.30. Så er de i barnehagen kl. 6.45. Min dårlige samvittighet for barna er SÅÅÅÅÅ trøtte.
På ettermiddagen blir de hentet rundt kl. 17 og legger seg mellom 19 og 20. Da blir det ca. 2 - 3 timer pluss et kvarter. Alt for lite så jeg prøver å få meg en jobb der jeg slipper å pendle en time hver dag.
Samboern har omtrent samme arbeidstid og vei, så veldig lite å gjøre med foreløbig.

Sånn hadde vi det en periode på et par måneder. Vi valgte å flytte.

Nå er jo Temmer'n hjemme i permisjon, så nå for tiden er ungene sammen med en av foreldrene langt over fem timer i snitt på hverdager. Jeg ser dem minst, og jeg ser dem i snitt over tre timer.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat