Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-16, 13:12   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg bøker til 11-12-åringer?

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Tror det vil ta et år eller tre før eldstemann er klar for noe såpass nifst som dette. Jaja, vi har mye annet vi kan ta først.

Min gutt på snart ni synes tydeligvis det er skumlere med overdimensjonerte fantasikatter enn med morderiske halvblodsindianere, skal jeg tro hans reaksjon på de to bøkene (altså Vindeltorn og Tom Sawyer). Men han likte Vindeltorn veldig godt, til tross for at han syntes den var noget skummel, og sier stadig at vi må lese fortsettelsen. Så får vi se hvordan det går ...

Tom Sawyer er tydeligvis like fengslende nå som for 140 år siden, forresten. Mine to er i alle fall helt oppslukt, og det var en hard kamp i går kveld, for å få lov til å avslutte lesinga og få dem i seng. Men greit å lese den sammen med dem, så får vi tatt oppklaringer rundt begrep som "nigger" o.l. i en historisk sammenheng underveis.

Sist redigert av My : 12-09-16 kl 13:23.
My er ikke aktiv   Svar med sitat