Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-16, 08:44   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan innrede kjøkken og spisestue?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Når det gjelder tv-plasseringen så må vel ikke den være i salongdelen? Selv foretrekker jeg tv i loftstua, men dere får kanskje ikke det? Ser dere mye på tv på hytta? Kanskje den også kan plasseres i spisestuedelen eller på kjøkkenet?

Vi har dessverre ikke loft- eller kjellerstue (men Herremannen skal få litt større soverom så at han kan ha venner der om de vil trekke seg tilbake). Tanken er jo å være her en del på vinteren også, kanskje feire jul her etc og da syns jeg det er greit å ha en TV der man sitter godt. Det er ekstra viktig for Pelenmannen som lett får vondt i ryggen om han sitter dårlig.

Vi kunne selvsagt ha noen chaise lounger eller noe lignenden til TV-titting når det bare er vi og så ha muligheten til å møblere om raskt om vi er mange. Stuen blir jo relativt stor, i hvert fall mot hva vi er vant ved.

Jeg tror også det kan bli bedre å ha kjøleskapet for seg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat