Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-16, 14:51   #13
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes det er fullstendig vanvittig at det er høyere krav til hviletid og korte arbeidsdager for en gaffeltruckfører enn for en lege.

Ikke sant? Vi har alt for lange vakter og bør jobbe for at vi sier opp avtalen med at vi skal kunne unntas fra arbeidsmiljøloven.

Det var sikkert greit før i tiden da vaktene var rolige, men antallet innleggelser øker år for år slik at vaktene på sykehusene er uforsvarlig lange. Jeg er ape dum kl 5 på natten når jeg har jobbet i ett fra kl 16 dagen før, og gjør ikke en god jobb i det hele tatt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat