Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-06, 21:03   #11
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg sitter her med fotball på tven (ikke selvvalgt) svigers i sofaen og mannen med øynene stivt festet på fotballkampen. Jeg er vel ikke fotballhater, men jeg savner å velge og slå av kamper som er skikkelig kjedelige og blir så lei lyden. Så da tar man maskinen i fanget og koser seg som best man kan.

Ble litt nattevåk i natt så jeg er stuptrøtt, og svigers skal med fly til Egypt i morgen tidlig klokka 05.30 og har tenkt å tilbringe natten på Gardermoen. Så vi venter vel litt på at de skal dra. Har egentlig lyst til å gå og legge meg, men må vel vente til de har kommet seg til toget :trøtt:

Har spist deilig lammestek hjemme hos mamma og pappa og er behagelig mett. Snuppa fikk hjemmelaget blomkålsuppe og det likte hun kjempegodt, spiste selv med skje og åt som bare det.

Føler meg ganske hjernedød i kveld, håper jeg klarer å få postet dette før jeg surfer videre i den store vide webben.

Sist redigert av Pamina : 17-09-06 kl 21:04. Årsak: grammatisk glipp
Pamina er ikke aktiv