Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-16, 21:44   #51
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Introvert eller ekstrovert? Eller begge deler?

Jeg kjenner igjen følelsen av "fylleangst" når man har snakket for mye, altså. Det å ha det sosiale ansvaret for å holde samtalen i gang fører innimellom til mye plapring. Det positive er at jeg kan holde i gang en samtale med en gråstein. Det slitsomme er å være i situasjoner hvor det er mitt ansvar for å få i gang praten. Spesielt siden jeg i tillegg til å være ganske langt ut mot 100 % på ekstrovertskalaen har gleden av å være den sjarmerende kombinasjonen sjenert ekstremekstrovert (ja, vi finnes).

Jeg scoret før jeg tilnærmet 100 % ekstro, nå kan jeg faktisk finne på å ha lyst til å være litt alene innimellom (men da henger jeg på forum, da). Men jeg henter all energien min sammen med andre. Det beste er å henge med andre ekstroverter, eller sosiale introverter jeg kjenner godt. Da slipper jeg å måtte forholde meg til sjenertheten min.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat