Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-16, 10:12   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungen

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Fikk min 6. Lapras i dag, og mangler bare et par håndfuller før jeg har tatt de som kan fanges her i landet.

Jeg skjønner ikke hvordan du får til det! Har du reist mye rundt? Vi er i nivå 23, og har bare fanget 83 ulike figurer. Jeg er så lei av rotter og småfugler! I Lillestrøm sentrum er det knapt annet å få, og også Slottsparken (som jeg går gjennom daglig) har tapt seg. Vi skulle ha vært en tur i Frognerparken, men har ikke hatt en eneste ledig ettermiddag eller helgedag den siste måneden.