Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-16, 10:59   #34
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når mor er mer gira på Pokemon Go enn ungen

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Vi reiste en del i sommer, og jeg fikk plukket mange figurer i utlandet som jeg ikke har sett noe særlig til her. Og så er det vel evolving som skal til. Takket være buddy-funksjonen mangler jeg nå bare 2 candy på å kunne evolve.

Jeg mangler alle de kule, da. Lapras og Snorlax og Eltrabuz og hva de nå heter. Så at det var to stk, "gråsteinslange-aktige" pokemons ved huseby i går kveld, nesten så jeg vurderte å hive meg i bilen. Hvem kan det ha vært?

Det er Onix!

Den ser jeg titt og ofte snurten av her.

Det er veldig forskjell fra sted til sted. Som i Spania så jeg knapt en weedle, men masse ekans. Her er det lite ekans, og en haug med weedle. Og drowsee.

Jeg har fått 4 pikachu i egg i det siste! Og masse magikarp, så har fått evolvet en magikarp.

Har electrabuzz og de der. Har 131 forskjellige nå, er på level 28.
Fikk utviklet en pikachu, da var jeg rimelig happy. *ler*

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat