Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-07, 13:45   #407
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg følte på ingen måte at jeg kunne rettferdiggjøre (eller ønsket) å kjøpe ny vogn da vesla ble født i fjor sommer, Simo-vogna fra 2002 virker like fint nå som for 4-5 år siden (den har ikke blitt tyngre heller). Og stelleveske, vi har jo en gammel mørkeblå liggende et sted, men for tida brukes en gammel ryggsekk med universitetslogo på.

Vi har en annen logo på ryggsekken, men ellers kan jeg visst bare signere alt sammen.

Nå kan det hende vi må sette igjen vogna i barnehagen når Blobben begynner der, og derfor anskaffe "ny" vogn, men da er det jo fint at ingen vil ha Simo- eller Emmaljunga-vogner brukt lenger, for da går det sikkert an for meg å få tak i en pent brukt en ganske billig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat