Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 10:17   #83
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forskjell på bygd og storby (Oslo)

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Åh, ja, de er jo helt fantastiske. Jeg gikk inn dit litt småsur for å reklamere på Fitbit-en min, som jeg selvsagt ikke hadde kvittering på, men siden jeg kunne vise til når den var kjøpt så ordnet de opp i alt og mens de fikset så småpratet og småflørtet de såpass bra at jeg gikk ut derfra blid som en sol. Med ny Fitbit.

Ikke sant! Og jeg har reklamert to ganger på samme type hodetelefoner, og de er like blide og småprater og sender meg sms med rapporter på utredningen og bare idyllen. En gang reddet de ferien min med fleksibel utlevering av ny vare som svogeren min hentet uten kvittering eller noe som helst.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat