Sv: Forskjell på bygd og storby (Oslo)
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
En sånn episode som det der, Polyanna er helt drepen om du er nummer to i køen bak. Seff er det hyggelig for den personen som blir gjenkjent og spurt ut om dåp og konfirmasjoner og hvem leverte maten, og oj så hyggelig og blædiblædiblæ, men det er virkelig utrolig dårlig service overfor den som står ett hakk lenger bak i køen og bare skal ha en pakke paracet (ja, jeg snakker om det apoteket i Son. ). Jeg virkelig hater når andre mennesker forhindrer meg i å være så effektiv som jeg ønsker å være.  Save
Jeg opplever at det er sånn for alle, også om du ikke er i kretsen. Men det er jo mindre å gripe tak i fra en samtale hvor du ikke kjenner vedkommende fra før selvsagt, så med meg tar det kortere tid.
Kjenner også at det kan irritere meg, det er en balanse som må holdes ifht hva som er akseptabel kundeservice (erfaringene min kommer også fra apoteket i Son )
Ellers må jeg bare si at jeg mener tempoet er mye høyere i Oslo enn her nederst i Akershus og Østfold. Første julegaveshoppingen her nede holdt jeg på å bli hoppende gal, men nå har jeg mer blitt vant til det.
|