Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 15:49   #69
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.019
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, men da snakker vi ikke om tykktarmskreft. Likevel, stadige dialogmøter og oppfølging på alle bauger og kanter koster også penger og ressurser. På samme måte som tiltak som å hente elevene hjemme, vekketelefoner etc, men jeg tror likevel det er øk. incentiver som hjelper best, og koster minst.

Tja, tror du det?
Hvis man for eksempel bytte ut en 100 % sykemelding for det du kaller "vondt i kroppen, lyst til å ligge på sofaen" med en 60 % sykemelding og brukte pengene man sparte på de 40 prosentene lønn til obligatorisk behandling med sikte på bedre livsmestring og innføring av et treningsopplegg? Så kan man heller skru igjen krana når man mener at vedkommende har fått gode nok verktøy til å klare seg selv.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11

Sist redigert av Luftslottet : 22-09-16 kl 15:54.
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat