Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 23:11   #148
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe"

Jeg tror, som Jørgen Skavlan, at de aller fleste klarer å jobbe noe. Arbeidsgivere må på tilbudssiden for å tilrettelegge, så klart, også må sykmeldte være med på å finne lokale løsninger.

Det er egentlig et litt underlig at man skal motta nøyaktig samme lønn når man IKKE er på jobb, som når man ER på jobb og er produktiv og skaper noe av verdi - så akkurat det prinsippet tenker jeg godt at noen (et "NN"utvalg) kunne sett litt nærmere på.