Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 23:49   #157
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe"

Jeg er i utgangspunktet enig med Skavlan - man må kunne snakke om dette uten at det blir ramalama. Det betyr ikke at det ikke er greit å være sjuk. Men legene må på banen på en bedre måte. Det så lurt å være 100% sykemeldt når man har møtt veggen, eller gått på en smell? Er det kanskje ikke akkurat den normaliteten en jobb og kollegaene utgjør fornuftig å holde på? Er det fornuftig å jobbe noe, rett og slett for å holde på tidspunkt, rutiner og mennesker?

Jeg er selv sykemeldt i dag på grunn av brystkreft og er evig takknemlig for muligheten til å være sykemeldt med full lønn i 52 uker. Om det trengs, så har jeg 12 uker ferie med meg og. Som nevnt i tråden - det er veldig greit å slippe å tenke økonomi når man har nok med å huske når sykemeldingen går ut og på hvilket klokkeslett man skal stråles i morgen.