Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-16, 13:19   #9
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør folk som får valp utenom ferier? Tar fri fra jobb? Noen med erfaring?

Første gang fikk jeg lov til å ha henne med på jobb. Andre gang flyttet jeg på et eksternt kontor i noen dager før jeg lånte en babycall sånn at jeg hørte fra mitt kontor.
Tredje gang var jeg sykemeldt og hjemme.

Neste gang tenker jeg at jeg tar ut litt ferie og deretter benytter meg av hundebarnehagen her i kommunen. Det blir dyrt og det er knotete for min del, men det får så være. Kanskje jeg evt får anledning til å ta hjemmekontor av og til (as if!) eller mulighet til å ta med valpen på jobb innimellom. Ettersom jeg allerede vil ha en voksen hund så tror jeg det KANSKJE går lettere.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat