Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-16, 08:18   #120
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er et folkehelseproblem at folk tar tankene sine altfor alvorlig

Jeg kjenner flere bønder som unngår lege i for stor grad. Der handler det ikke om martyrium, men mer om andre ting. Skylapper er utbredt og skylappene handler gjerne om at konsekvensene av å få beskjed om å holde seg i ro er så store at tanken er uutholdelig.

Bønder har ikke så mange å spille martyrrollen ut overfor i det daglige. Lite oppmerksomhet å hente lsm.

Jeg har dog sett martyrrollen i praksis andre steder og den er lite sjarmerende. "See hvor flink jeg er som er her selv om jeg liiiiiider" og hvor det eneste smarte hadde vært å enten gå til lege eller legge seg under dyna og hvor vedkommende ikke utretter noe fornuftig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat