Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-16, 12:46   #13
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj på kirkegården?

Jeg har ingen sterke følelser rundt dette. Hadde ikke reagert om jeg så dem, men ville kanskje selv ha valgt et annet sted om det var jeg som hadde med meg en drøss med unger på tur.

Men om det likevel var slik at jeg hadde med meg en barnehage på tur og rastet på en kirkegård ville jeg kanskje benytte anledningen til å forklare litt om respekt, skikk og bruk på kirkegårder, at man helst ikke skal løpe, definitivt ikke turne på gravstøttene, ta hensyn hvis man ser at noen er og besøker en grav etc.

Da jeg var baby bodde vi en periode i en liten industriby sørpå. Da gikk visst mamma titt og ofte til kirkegården med oss ungene, så min storesøster skulle få leke der, siden det visstnok var den eneste grønne lungen i gang-/barnevogntrilleavstand.