Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-07, 19:34   #3
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: I lys av vogntråden - forbruk.

Jeg må bare avspore og si at jeg aldri helt har skjønnt hvorfor det er så ødeleggende for jordkloden å kjøpe H&M klær. Kanskje jeg er den eneste, men jeg har H&M klær som jeg har hatt i ti år og som har beholdt både farge og fasong og som jeg går ofte i. Barna har en god del H&M klær og de har på ingen måte vært dårligere enn f.eks. MEXX og andre dyrere merker.

Eller er det virkelig sånn at man kjøper mange flere klær bare fordi de er billigere? Det har jeg ikke inntrykk av. Mitt inntrykk er at de som har dårlig råd kjøper mange H&M plagg, og de som har bedre råd kjøper like mange plagg av dyrere merker. Når det gjelder forurensing, barnearbeid osv så er H&M på ingen måte noen versting. (Mulig de var det før, men de er det ikke nå lenger, hvis man skal tro på diverse organisasjoner som arbeider med disse problematikkene)

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat