Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-07, 21:17   #4
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reisesyk de luxe, og eksotiske ferieturer

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg er altså så vanvittig opplevelsessugen om dagen. Dette skjer meg med jevne mellomrom, og det er litt frustrerende. Jeg har så lyst til å reise så mange steder, men det var dette med å ta hensyn til toåringen da. Jeg er smålei av middelhavslandene, og jeg ønsker å gjøre noe jeg aldri har gjort før. Jeg drømmer om Beijing, Hong Kong, Tokyo, Mumbai... Ja, i det hele tatt. Er det flere som har det slik? Egentlig føler jeg at det bare er å bestille tur. Men samtidig så er jeg engstelig for å ta med småtten på slike "eksotiske" steder. Er det noen som har erfaringer å dele? Eller som bare kjenner seg igjen i den evinnelige dagdrømmingen?

Jeg blir gal av denne rastløsheten!!!

Du er nok ikke alene. Jeg har det også sånn, altfor ofte, dessverre.

I hverdagen flyter jeg på tanken om å reise. Å dra til fremmede kulturer lokker vanvittig. Spesielt lengter jeg etter å ta med meg familien til California. California er fantastisk.

Jeg orker ikke engang å begynne å ramse opp alle stedene jeg vil besøke, og jeg begynner å få småangst over tanken om at jeg kanskje aldri kommer til å få oppleve å dra til alle disse plassene i dette livet.

Det jeg bruker interenett aller, aller mest til er å surfe etter reiser.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat