Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-16, 10:15   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

My son, the Prince of Fashion: Michael Chabon

Jeg dumpet over denne artikkelen i GQ mens jeg drakk morgenkaffen min i dag, og jeg ville dele den med dere. Den "struck a chord in me", som man sier. Både med tanke på identitet, å bli sett, finne seg selv, være alene i seg selv og hvor godt man trivels med det (eller ikke), foreldreskap, og sikkert fordi jeg kunne kjenne meg igjen både i faren og sønnen. Jeg har vært det barnet, og på et vis er jeg den forelderen nå, bare i en litt annen konktekst. Desverre for meg hadde ikke jeg Michael Chabon som far, men jeg håper jeg kan være litt som ham som mor.

http://www.gq.com/story/my-son-the-p...cial_cp_fb_tny

Jeg hadde lest gjennom hele før jeg så hvem som hadde skrevet den, han en av mine yndlingsforfattere.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat