Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-16, 09:08   #17
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

I går rota jeg rundt i hagen til nærmere halv seks, så gikk jeg inn og lagde middag. På lørdag er det om å gjøre å servere noe alle liker, så i går innebar det pølser som tilbehør. Etterpå skulle vi egentlig ta kveldsstellet, men ungene fikk være oppe litt lenger og bygge ferdig nytt Legosett, så var det legging, og den trekker vanligvis ut. Minsten sovner sjeldent skikkelig før ni uansett ukedag. Etterpå er det eneste jeg har lyst til å flate ut i sofaen med smågodt, strikketøy og krim på TV. Noen ganger ser vi film i stedet. Vi sitter ikke så mye i ro i løpet av dagen, så jeg synes det blir alt for lite sofatid... I går var det bare én oppvåkning før vi skulle legge oss sjøl, så kvelden var rolig og fredelig, akkurat som bestilt. :småbarnsmor: