Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-16, 09:34   #8
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Film i 10-årsdag

Vi endte opp med syv gutter på filmbursdag i går.
Med litt dialog med bursdagsgutten rundt behov for norsk dialog og at det ikke skulle være skummelt endte vi opp med to alternativer og avstemming blant gjestene. De landet på Ant boy som vi tilfeldigvis fant på filmutleien på Canal Digital. Det fungerte kjempefint. Ingen hadde sett den før og den fenget alle. Før vi startet filmen ga jeg beskjed om at dersom man kjedet seg og ikke ville se filmen ferdig kunne man gå på podens rom og leke eller lese Donald. De satt som klistret i 1 time og 13 min alle mann, etter litt småprotester under innledningen som var litt treg.

Jeg er veldig glad de ikke landet på Paddington som bar podens andre alternativ. Han elsker den, men jeg tror ikke den hadde fenget alle de andre i like stor grad.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat