Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-16, 19:44   #13
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor fort forventer du deg svar på diverse?

Som mange andre her - relativt raskt på sms, messenger, jobbmail, litt mer tid på privatmail.

Ang. oppringing gjør jeg det omtrent aldri, så der har jeg ingen forventninger. Andre veien er jeg sånn skrudd sammen at hvis jeg har et tapt anrop sjekker jeg alltid hvem det er. Hvis jeg ikke vet hvem den som ringte er, ringer jeg ikke tilbake. Samme hvis den som ringte har skjult nummer. Jeg vet ikke helt hvorfor, men det henger sikkert sammen med at jeg generelt har telefonvegring. (Faktisk hender det ofte at jeg ikke tar telefonen hvis jeg ikke vet hvem som ringer; jeg lar den ringe ut, sjekker, og ringer eventuelt tilbake når jeg vet hvem det er.)